neděle 11. července 2010

zhubnul už vůbec někdo "zdravě"?


Nebo přesněji - zhubla už vůbec nějaká ženská "zdravě"? Nebo ještě přesněji - zhubla už vůbec nějaká ženská s předchozími zkušenostmi s dietami "zdravě"? Nevěřím, fakt ne.


Muži jsou ideálními klienty dietologů. Obvykle se ze své váhy psychicky nehroutí, nepotřebují zhubnout super rychle, nepřistupují k hubnutí emotivně a obvykle ještě nemají podezřívavé zažívání. To moje zažívání se zasekne pokaždé, když hrozí nějaká dieta. Chopí se snězeného salátu a vyždímá z něj víc kalorií, než by normální člověk získal z bůčku. Jen málo z nich mi pošle k denní spotřebě, většina skončí v místech, která se korektně označují jako "problémové partie."


A já chci zhubnout. A chci to teď. Emotivně. Rychle a zběsile. Proto nemůžu hubnout zdravě a očekávat výsledky za pár měsíců. Potřebuji se cítit štíhlejší už příští týden. Nic jiného než okamžité zlepšení mě totiž na té cestě trnité neudrží.


Využívám teď volna a horka a už třetí den zvládám dodržovat takový neúplný půst. Dvakrát denně si dám to, na co mám největší chuť. Bez ohledu na to, zda je to zdravé nebo kalorická bomba. V minimálním množství. Zakázala jsem si jenom pečivo - to je pro mě skutečně největší dietologický mor. Na základě předchozích hubnoucích zkušeností dobře vím, že žaludek se brzo o něco zmenší a mé napínané vůli se tak uleví. Po týdnu téhle terapie se uvidí, jak dál. Držte mi palce.


Chci být totiž štíhlá a chci to teď. Nekompromisně.


Mosspiration :-)

Prosím, čtěte Prohlášení http://skinnyglam.blogspot.com/2010/07/prohlaseni.html.

0 komentářů: