sobota 10. července 2010

PROHLÁŠENÍ

Můj blog má mít dva leitmotivy. Hubnutí a módu. Dost populární a často dost výbušná témata. Proto považuji za svou povinnost shrnout pár zásadních pravidel do Prohlášení.


1. Já jsem dospělá. Co jím a co se mi líbí je čistě moje věc.

2. Předpokládám, že moji čtenáři jsou dospělí a disponují vlastní svobodou rozhodování a zodpovědností.

3. Nedospělé čtenáře nabádám, aby návštěvy obskurních blogů konzultovali se svými rodiči či lékárníky… chci říct opatrovníky.

4. Moje dietní přístupy, a obecně praktiky související se zdravím, mají sloužit především jako moje vlastní memento a můj vlastní zápisník. Nejsou tu od toho, aby je někdo kopíroval a kazil si žaludek.

5. Nejsem pipina, vizuálně krásné věci nejsou jedinou náplní mého života. Tohle je můj třetí aktivní blog – oproti druhým dvěma má být oddychový.

6. Pokud vám moje psaní nedělá dobře, prosím, nečtěte je.

0 komentářů: